Drie les varianten 

-1. Mindful yoga

De nadruk ligt op het doen van yogahoudingen en oefeningen op een vriendelijke manier. Ervaring met yoga is niet nodig. Heb je weinig fysieke beperkingen dan kun je de les zo mee doen. 

-2. Mindful yoga extra vriendelijk

Ook hier ligt de nadruk op het doen van yoga en oefeningen maar in deze lessen wordt meer rekening gehouden met deelnemers met fysieke beperkingen ( chronische klachten, fybromyalgie). Ook als je erg stijf bent kan deze groep fijner voor je zijn. De oefeningen worden meer opgebouwd en soms in plaats van staand  - zittend op de kruk gedaan.  Doorgaans zie ik in deze groepen iets oudere deelnemers. 

-3. Mindful yoga en yoga nidra

De les start met een mindful yogales of mindful yoga extra vriendelijk. Daarna wordt de les vervolgd met een lange, geleide meditatie van rond de 30 minuten waarin je tot diepe ontspanning komt. De les is daarom langer. 

Wachtlijst

Je ziet misschien al dat veel groepen vol zijn. Omdat ik werk met strippenkaarten van 8 en 16 lessen, kan het zijn dat er (binnenkort) zomaar een plaatsje vrij komt. Heb je interesse dan zet ik je op de wachtlijst. Mogelijk kun je al eerder een proefles doen om te zien of het iets voor je is. App, mail of bel me gerust. 

Lesrooster en beschikbaarheid

maandag

Ochtend 

9.30-10.45 uur: mindful yoga met aansluitend yoga nidra, 1 plaats vrij.

Avond:

19.30 - 20.45 uur: mindful yoga  met aansluitend yoga nidra, vol. wachtlijst 0

dinsdag 

Avond:

19.30 -20.30 uur: mindful yoga, 1plaats vrij

woensdag

Ochtend :

9.30 - 10.45 uur:  mindful yoga extra vriendelijk, aansl. yoga nidra,  vol. wachtlijst 0

Avond:   

19.30 - 20.30 uur :  mindful yoga,  vol. wachtlijst 0

donderdag

Avond:

19.30 - 20.30 uur:  mindful yoga, vol. wachtlijst 1.

vrijdag

Ochtend :

9.00- 10.15 uur: mindful yoga met aansluitend yoga nidra, vol. Wachtlijst 1.

11.00- 12.00 uur : mindful yoga extra vriendelijk, nog 1 plaats beschikbaar.

 

- Wil je informatie, je opgeven voor een proefles of jezelf op de wachtlijst plaatsen? Mail, bel of app me 

 meenemen:

- 1 kussensloop (voor om je hoofdkussen.)

hammamdoek of groot badlaken of iets dergelijks om op je mat te leggen.

- (fleece)deken om onder te kruipen bij de eindontspanning. Doen! Is echt prettiger!

kleding: flexibele kleding ( legging, t-shirt) sokken en een vest/ trui.

- geen sterk ruikende deo's en wasmiddelen. ( zie hieronder *nog even dit)

Matten, kussens en meditatie kussens zijn aanwezig. Voor de eindontspanning zijn dunne matrasjes aanwezig. Dan lig je wat zachter 😉 

 

*Nog even dit.... 

overgevoeligheid chemische stoffen / geuren

Ik waardeer het zeer dat iedereen fris naar de les wil komen en voor veel mensen hoort daar een deodorant en parfum bij. Heel begrijpelijk. Helaas ben ik overgevoelig voor een aantal chemische stoffen waaronder sterk ruikende deodorant, parfums en sterk ruikende wasmiddelen. Met name wasverzachter en de zgn. wasparfums. ( vanwege de oliebasis blijft de geur ook aan kussens e.d. hangen die je gebruikt) Mijn bronchiën en bijholtes reageren, met verkoudheid en hoofdpijn tot gevolg. Zou je daarom voor mij je yogaspullen voor de les je opfrisbeurt willen beperken en een eventuele deo die niet ruikt? Al vast heel erg bedankt!

parkeren en entree

Je komt bij de yogastudio via de oprit met het brede hek. Parkeren kan beperkt op deze oprit, graag zover mogelijk doorrijden. Is de oprit vol dan langs de weg, langs de tuinzijde. Liever niet aan de overkant om het verkeer niet te belemmeren.

Om de hoek van het houten gebouw vind je de ingang naar de ontvangstruimte. Hier kun je je jas en schoenen kwijt. Je tas met materialen en waardevolle spullen mag mee de zaal in maar let er op dat je yogaplek rustig en ruim blijft. Telefoon op stil...  (of thuis laten...!? )